Každý z nás se usilovně snaží, aby se posouval se svými webovými stránkami stále nahoru v internetových vyhledávačích, a pracuje na svém SEO. Je třeba však dávat pozor, abychom se nedopustili určitých chyb. Existuje několik nejčastějších chyb, kterých se lidé při SEO dopouští.
Příliš mnoho klíčových slov
Jako ve všem, i při vytváření SEO platí, že všeho moc škodí. Když totiž vaši webovou stránku zahltíte množstvím nadměrným množstvím klíčových slov, naděláte víc škody než užitku. Internetové vyhledávače vaši stránku mnohem snáze najdou, když použijete menší množství klíčových slov, která ale budou lépe odkazovat ke konkrétnímu obsahu vašich webových stránek. Naprosto ideální potom je, když klíčová slova tvoří na vašem webu dvě až čtyři procenta obsahu webu.
Nesrozumitelný obsah webových stránek
Jestliže máme zviditelnit svůj web, je třeba naše webové stránky naplnit zajímavým a konkrétním obsahem. Vaše webové stránky tvoříte především pro své návštěvníky a to jsou převážně lidé, kteří nemají přehled o vašem oboru. Je proto mnohem lepší psát jednoduché texty, namísto těžko srozumitelných pojednání přeplněných odbornými výrazy a slovy, kterým návštěvníci vašeho webu stejně nerozumí.
Žádné interní odkazy
Jedna z variant úspěšnosti webových stránek je vzájemné propojení jednotlivých části našeho webu. Přidávejte tedy do svých článků na webu odkazy na další a další zajímavé články a texty, které s danými tématy souvisí, a propojujte je vhodným slovem, anebo souslovím. Vyvarujte se však slov jako „klikněte zde“, anebo „podívejte se sem“. Mnohem lepší způsob je spojit odkaz s konkrétním klíčovým slovem.
Obsah, který se opakuje
Vyvarujte se na webu zdvojeného obsahu. To znamená, abyste se neopakovali, nepsali o stále stejných tématem. Jakékoliv zdvojení obsahu vašeho webu negativním způsobem ovlivní vaše SEO. Je také třeba pro každý článek na webu vytvořit zajímavý titulek.