Patříte do vrcholového managementu, ale bohužel máte ještě obrovské rezervy v komunikaci s podřízenými. Může Vás zachránit jedině nějaký kvalitní a profesionální kurz. Nemáte však čas trávit hodiny na školení, kde se člověk dozví minimum nových a originálních informací. Nejspíš jste ještě nevyzkoušel online školení od zkušených lektorů, kteří mají bohaté zkušenosti z reálného života. Takový kurz pro Vás bude zaručeně přínosem. Podřízení musí alespoň občas dostat zpětnou vazbu. Může se třeba jednat o pozitivní pochvalu. Někdy to však bude i oprávněná kritika.
Kritizovat podřízené se Vám příčí
To je však velká chyba. Musíte se to prostě naučit. Pokud máte stažený žaludek, když máte své podřízené pokárat, tak nejste profesionální manažer. Musíte si uvědomit, že oprávněná kritika může vést ke zlepšení, které je v každé firmě žádoucí. Pokud nějaký podřízený dělá nějakou aktivitu roky špatně, tak je přece nutné, ho na tuto věc upozornit a trvat na nápravě. Hodnocení zaměstnanců není nic nepříjemného.